sreda, 18. avgust 2010

Itak...

...zdej bom pa težila...pa vsako novo kombinacijo barv tuki limala...hahaha




PS:..tele moje izpade kazanja polizdelkov, lahko komot preskočite...:P

14 komentarjev:

  1. Vidim, da ti gre tole super od rok! Najprej se je branila, zdej pa celo uživa :-)))
    Krasni so, kakšen bo šele izdelek!!??

    OdgovoriIzbriši
  2. Si čist padla v svojo novo tehniko :). Mi je zelo všečno. Moram pa priznat, da so mi tele barve, ki so tudi tebi bližje, za to tehniko nekoliko bolj všeč kot pastelne.

    OdgovoriIzbriši
  3. Klavdija, glej, da jih boš v Postojno prinesla pokazati, če jih boš še imela...!:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Barve so jako čudne za moj okus, ampak tko na rahlo spominjajo na jesen, ki prihaja. toplo.. Fajn zgleda :) Dobra tale tvoja nova tehnika :)

    OdgovoriIzbriši
  5. divno:))....ovo su moje boje,boje jeseni:)))....jako si ih lijepo složila,užitak za oči:))....
    pusa:))....

    OdgovoriIzbriši
  6. Klavdija, te tvoje izpade prav z veseljem pogledam, ker so zelo lepi.

    Čakam nove izpade :)

    OdgovoriIzbriši
  7. pa saj to so "tvoje barve" mar ne? In naj pošteno povem, da sem takšno barvno paleto nekako pričakovala in želela, saj to so tudi moje barve.
    Prekrasni polizdelki in ne dvomim, da jih bo še veliko in prav tako končnih izdelkov.
    Mi je všeč tale pogruntavščina in tudi to, da si takofejstnotpadla.

    OdgovoriIzbriši
  8. No, jaz pa priznam, da so mi najbolj všeč kombinacije, kjer je tudi kanček roza in turkizne barve.

    Jaaaaa, in ena čudovita ogrlica in uhančki so moji. Samo moji. Te tvoje nove kose nakita je res užitek v živo videti in pobožati. Res so krasni in naj se te ta ustvarjalna mrzlica drži še dolgo, dolgo ;)

    OdgovoriIzbriši
  9. ti bom že dala, lahk preskočte... krasna kombinacija barv in oblik, res si not padla, pa očitno, zelo očitno uživaš:)

    OdgovoriIzbriši
  10. Andreja...res je...hvala!

    Maja...jap, padla sm padla...hvala bogu, da so okusi različni in je enim nekaj, drugim pa drugo všeč...hvala!

    Nuša...ja, jih bom...ampak ta sobota je ulala še daleč...jaz imam pa že sedaj samo še 2 prstančka iz zgornje slikce...drgač pa bom prnesla, kar bom imela :D...hvala!

    Sonja...hvala, se trudm :P...se vidmo u soboto?

    Mare...puno ti hvala!

    Staša...o fino, pol se bom pa še naprej ven metala...hahaha...hvala!

    Marjeta1953...ja so, ja...hvala om ja fejstnotsmpadla!

    Neža...hvala da si se oglasila, pa hvala za vse želje...upam, da se me bo res...hihihi

    Mojca-mka...hvala pupa!..drgač ja pa res ja, luštn mi je, zdej mi je full luštn to delat :P

    OdgovoriIzbriši
  11. Hmm.. a veš, da sem premišljevala, če bi prišla naokoli.. pa pol pomislila, da mogoče pa preveč hodim tam okoli :) Če mi poveš, od kje se vama da kak dober kofe prinest, pa mogoče pridem.. k pol mam izgovor :) Pa pravzaprav mi je čist fajn odklop tale sobota dopoldan, ko bluzim okoli :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Sonja...kuko preveč? ...sej si bla sam 2x :P Kufe je pa vsak dobr in ja nujno nama ga morš prnest! (tko, da boš ja zihr pršla...hahaha) Pridem malo kasneje (ne kuj ob 9h), ampak pridem pa...se vidmo!

    OdgovoriIzbriši
  13. Uuu, kakšne dobre barvne kombinacije. Jih pridem še gledat, pa čeprav bodo samo polizdelki. :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Super polizdelki so, škoda bi bila, če bi jih preskočila.

    OdgovoriIzbriši