petek, 26. februar 2010

Ustvarjalna prčkalnica No11 in No12 in Maxijev teden od 1.3. do 5.3.

Vem, spet sem v zaostanku...ampak jebela no, ne gre pa ne gre...

Torej, v prčkalnici No11 smo se šle Transferje...na vse možne, nemožne in ostale načine :P

Sama transferjev ne porajtam prav dosti (sm pač mal čudna)...ampak men res ni fajn od nekoga avtorsko delo pomanjšat, prekopirat in to celo "prodajat" kot svoj lasten izdelek. Da pa me ne boste narobe razumele...nimam nič proti, da druge uporabljate transfeje, ne sploh ne...ampak meni pač ni do tega, sej pravm...sm pač čudna (in to po celem telesu, pa še ponosna sem na to .P).
Sm pa tud preveč lena, da bi sama kaj spacala ali pa celo sčarala v enem od programov.

Zato sem iskala res ponucen razlog zakaj bi se dalo to tehniko uporabiljat.

Ne vem kako je z vami...vendar, sama imam v večini problem z slovenskimi napisi na čestitkah. Imam sicer male štampiljke črkic, ampak predno tega malega nerodnega hudiča prav odtisnem v celo besedilo (recimo: vesele velikonočne praznike) mi ponavadi  že pri 2 e-ju pade črka ven iz vrste...ali pa mi (če mi po čudnem ključu gole sreče rata odtisnit ves napis) zmanjka prostora na čestitki.
Angleški napisi tud niso ravno apetitlih...

...zato...

...smo me 3 (moja malenkost in moji 2 še živeči sivi celici ) mal gruntale...in zgruntale, da napise pa smo (ja zdaj smo:P, te ki jih vidite na DN pa nam jih je naredila Milica- hvala ti!) zmožne napisat in jih uporabljat v tej tehniki :)))



Tkolele zgledajo DN mojih pridnihtačk:

Kreal

Aknela69
Lura
Renata
 Urla



Petra

Vem da sedaj v nebo kujete moji2tasivi, da ste jim do konca življenja hvaležne :))) in da bodo od sedaj naprej vaše čestitke še bolj slovenske:)))))...ampak kaj čmo...takle mamo:P




Potem pa smo imele tudi Ustvarjalo prčkalnico No12...ki pa ni tako slikovno lepo podprta, saj tokrat DN ni (ampak sem prepričana, da se bodo moje zlatetačke ali po domače moje babežabe) kmalu pohvalile z novimi obeski:)))...je pa vseeno nagradica...tokrat vezana na temo delavnice, ki je bila: Paus...na 1001 način
(ja, ja sej vem da pretiravam...sam 5 načinov smo vzele:)))



In še čisto na koncu...spet sm vesela k radijo...
Namreč koooooooooooooončno mam pošlihtano zalogo Stekleničk upanja (ja vse se lepo zapirajo, vse se lepo šajnajo in vse so primerne za oddajo!)...in komaj čakam, da jih jutr poslikam in napopam u album...številka tako pripravljenih je full lepa:
...555...

(ja, današnje od Nikole in Aknele69 sem tud zdraven štela, zato je tko lepa cifra...Nikola faca si! Hvala!)

Se pa hvala bogu na večih koncih delajo, ampak teh še nisem preštela...te še niso prišle do mene...ko bodo, ko jih pošlihtam, potagam in prebožam :P, bodo šle v skupni seštevek...ki pa mora biti na koncu pred delitvijo nekje okoli 1500.

Ravno zato, ker jih potrebujemo še veliko...se v ponedeljek začne še en teden v Maxiju...še en teden delavnic na katerih bomo ustvarjali Stekleničke upanja...še en teden novih znanstev, poznanih obrazov in medčloveške topline.


Skratka, če katero od vas zamika, da bi pršle u Maxija in bi se rade naučile oz. bi naredile kako Stekleničko upanja...STE LEPO VABLJENE!...obljubim, da nobene ne bom ugriznila! :))))
Se vidmo!

10 komentarjev:

  1. Tole pa je objava, toliko zadev naenkrat. Ja, odlična je tista ideja z transferjem besed, kajti tudi jaz imam velike probleme s temi napisi, ker je tudi meni všeč, da se uporablja čim več slovenskih besed. Tako ponavadi sprintam kakšno besedilo, ali pa kar z roko napišem. Kaj te čem:-))

    Tvoja dekleta so tako pridna in izvirna s svojimi domačimi nalogami.Prav fajn je še na kupu pogledat vse te izdelke.

    OdgovoriIzbriši
  2. Pridne - vse 3 in tvoje učenke!!!
    Go, prčkalnica! Upam, da mi uspe se kdaj kake udeležit.

    OdgovoriIzbriši
  3. Vladuška...hvala...veš kolk je šele lušn, met te čveke na kupu in jih opazovat kako napredujejo...sicer se pa po izdelkih vse vidi.

    Marna...hvala!...tud jest upam, da ti bo kdaj uspelo...jih je sam še par...pol so pa že spričevala :))))

    OdgovoriIzbriši
  4. hahahah...talele Slovenjija sm bla kr jest, sam ne pod pravim mail naslovom...ups.

    OdgovoriIzbriši
  5. Halo Slovenija-Klavdija, a bojo tudi spričevala, al bo mala matura, al kaj?Tole pa pri vpisu nisi omenjala.In jaz ko sem pri končnih izpitih, zmeraj bolj tko-tko:):):)
    Res so lepe DN, da o BoH ne govorim.Nikoli si , pa dala novega elana:):):)

    OdgovoriIzbriši
  6. Hehe, Mamči-Klavdija-Slovenija :)))))
    Kar se transferjev tiče sva čist na liniji.. včasih, ko sem začenjala, verjetno bi, pa nisem znala. Danes ne bi :) Razen svojih slikic ali pa kakšnih, ki so preverjeno free ali pa kupljene. Vem, kok časa en presnet mini obraz packam :)
    Ideja s transferji za napise je pa super. Česa vse se ti ne spomniš, pa še dobro je vse :) In tako so tudi DN babžab dobre :)

    OdgovoriIzbriši
  7. bravo! trikrat bravo za slovenske napise! tudi, če nikol ne vidim takšne čestitke od blizu, sem ti hvaležna v imenu vseh tistih, ki jih bodo.
    za domovino - z mamči naprej!!!

    OdgovoriIzbriši
  8. Alenka...a dej, a te že panika greb...ja, kaj nej rečem...kr knjige u roke pa se začni za izpite učit :))))Me veseli, da si mu dala za prebrat...Nikola je res faca in si zasluži pohvalo!

    Sonja...ja, ja...sm bla na blogu Stekleničk upanja in tam sem Slovenija :)))
    Me pa veseli, da nisem edina takega mnenja okol transferjev...full je fajn vedt, da nisem samo jest čudna :))))

    Mojca-mka...hahahahaha...tolele si pa tko dobr napisala da...edino kar še lahko dodam je: Smrt fašizmu, svoboda narodu!...hahahaha

    OdgovoriIzbriši
  9. Klavdija, jaz te mam tud rada, k si glih ene tok čudna kot jaz okol teh transferjev :)))))

    OdgovoriIzbriši
  10. Sonja...i ja te volim dušo,seveda pa niti pomisnla nisem, da bi bla ti čudna še na vse ostale načine-tko kot sm jest :P :)))

    OdgovoriIzbriši