ponedeljek, 18. januar 2010

Prčkalnica v Celju

Jap, spet grem...

...in spet bom šla enim v nos, drugim na jetra in živce...tretje bodo pa še mal bolj ponosne name :P Pa kaj čem...takle mamo:P


V soboto me najdete v eni lušni štacunci, taki tapravi, tisti taki za mojo dušo. V trgovinici, ki je polna prčkarij, polna malih zakladkov, ki jih ponavadi najdem nekje čisto zadaj na kaki kljukici ali polički.

V trgovini Memories bom imela to soboto 23.1. delavnico...tudi tokrat bomo fimale.
(prijave in vse ostale informacije na : klavdija.kurent@gmail.com)


Tokratna tema je imitacija...
















...na moj način seveda.
Naučile se bomo pri Fimu uporabljat žlico, pa kako v transparentno spravit zračne mehurčke, pa kako prav nam pride Pril, pa za kaj vse so fajn rokavice...tud brusle bomo....tako jezike kot Fimo :P







Tako, taobvezni del je napisan.
... zdej pa žihr še mal bluzim in napišem še kako prou fejst brihtno.


...al pa tud ne...grem raj še mal pacat, k je tolk lušn!

5 komentarjev:

  1. Aha,tole pa jest že znam ;)),sem vam pa mal foš ,k vem kok boste kokodakale in se faj mele :)).

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaz tud to znam, pa ne grem v Celje, ker boste brusle:):):):):)

    OdgovoriIzbriši
  3. Lili...jap, ti to že znaš...pa še kej druzga tud:P

    Alenka...ja pa dej no, brust je pa ja tolk fajn...al je pol tkoooo fejst čist orng glaaaaadkooooooo...:))))

    OdgovoriIzbriši
  4. krasna kazala ste ustvarili na delavnici.
    res si prava profi in kapo dol.
    še naprej ti želim ogromno idej in izved !!!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Iris...hvala ti, se trudim!

    OdgovoriIzbriši